Sammanslagning med MyBeat

Karma Mobil och MyBeat går ihop!

November 2020 lanserades Karma Mobil och sedan dess har du tillsammans med många andra upptäckt oss och våra tjänster. Nu är det dags för nästa steg i vår resa, från 2023-01-09 går vi ihop med MyBeat.

Karma Mobil och MyBeat är två mobiloperatörer med flera likheter; båda operatörerna vänder sig till liknande målgrupp, satsar på en kundtjänst som är lätt att nå och båda nyttjar dessutom Telenors nät.

 

Vi ser många fördelar med sammanslagningen, både för dig som kund och för oss som företag.

Det gemensamma företaget blir starkare och får därmed bättre förutsättningar för att såväl utveckla nya tjänster som att förbättra våra nuvarande. Bland annat kommer flera varianter på mobilt bredband och försäljning av mobiltelefoner att läggas till i vårt utbud av tjänster.

Sammanslagningen innebär också att vi kommer att ha fler resurser på kundtjänst vilket gör att vi kommer kunna svara ännu snabbare på dina frågor.

Arbetet med att slå ihop Karma Mobil och MyBeat startar omgående för att du som kund så snart som möjligt ska kunna dra nytta av fördelarna.

Vad händer med ditt nuvarande abonnemang?

Det eller de abonnemang som du har hos Karma Mobil kommer att fortsätta fungera som det gör idag.

Du behåller ditt telefonnummer och abonnemang, betalar samma pris, har samma datamängd och fortsätter att ringa och surfa via Telenors nät.

Under februari månad kommer du få ett nytt SIM-kort som ersätter det du har i din telefon eller router idag.

Mer information om bytet av SIM-kort kommer inom kort.

Vi har även sammanställt information kring sammanslagningen som du kan läsa här

Har du några frågor om sammanslagningen eller ditt abonnemang hos Karma Mobil är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på kontakt@karmamobil.se eller 010-750 05 25.

Vi på Karma Mobil ser fram emot att tillsammans med MyBeat fortsätta ge dig som kund den bästa upplevelsen!

 

Med vänlig hälsning,

Kristoffer Engardt

VD Karma Mobil